مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 04:452021-11-21اقتصادي

تعهد 660 هکتاری  کاشت صنوبر استان همدان در طرح  زراعت چوب


رییس اداره جنگل کاری منابع طبیعی همدان از تعهد کاشت 660 هکتار صنوبر در سال جاری در قالب طرح زراعت چوب  این استان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره جنگل کاری منابع طبیعی همدان از تعهد کاشت 660 هکتار صنوبر در سال جاری در قالب طرح زراعت چوب  این استان خبر داد.

حمید خزایی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه امسال برای اجرای طرح زراعت چوب به صورت متقاضی محور اقدام خواهیم کرد، گفت: متقاضیانی که در رابطه با تامین آب و زمین دارای مشکل نباشند با اولویت کشت صنوبر در حاشیه مزارع به این متقاضیان نهال صنوبر برای طرح زراعت چوب تحویل داده خواهد شد.

نهاوند ،ملایر،تویسرکان ،اسدآباد شهرستان های پیشرو استان در زراعت چوب وی با بیان اینکه استان همدان یکی از جمله استان های کم آب بوده و به همین علت در طرح زراعت چوب به صورت متقاضی محور اولویت با حاشیه مزارع برای کاشت صنوبر در نظر گرفته شده و این درختان نقش بادشکن را دارند، اظهار کرد:در استان همدان شهرستان های نهاوند، ملایر، تویسرکان و اسدآباد که دارای منابع آب مناسب تری هستند تقریبا برابر با هم به عنوان شهرستان های پیشروی استان در زراعت چوب به شمار می روند.

خزایی مهمترین مزیت های زارعت چوب را توسعه فضای سبز، درآمدزایی و تأمین مواد اولیه مورد نیاز کارخانه ها دانست و افزود: تمایل مردم و بهره برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد 660 هکتاری  کاشت صنوبر استان همدان در طرح  زراعت چوب

تعهد 660 هکتاری  کاشت صنوبر استان همدان در طرح  زراعت چوب